Jennifer

Jennifer
Responsable d'Experiència del Client i Gestió Comercial
"L'excel·lència està en els detalls, en la personalització i en fer que cada persona se senti realment cuidada, perquè un servei excepcional no és només allò que fem, sinó l'experiència que creem"

Sobre mi
Hola! El meu nom és Jennifer, sóc la Responsable d'Experiència del Client i Gestió Comercial, i t'explicaré breument com vaig arribar fins aquí
Sóc la primera persona amb què molts es troben en arribar a MPUNTI a la recerca de benestar. M'agrada pensar que sóc una mica l'ambaixadora: la que escolta, acompanya i fa que, des del primer moment, cada persona senti que és al lloc adequat. Connectar amb cada història i oferir una atenció propera, pensada per a cadascú, és el que més em motiva.
Com a responsable de la part operativa de MPUNTI, m'encarrego que tot funcioni de manera fluida: coordinar l'equip, supervisar processos i assegurar-me que cada detall reflecteixi els valors i l'essència de Maria Puntí.

La meva trajectòria professional en empreses enfocades al món del luxe m'ha portat a treballar a diferents països com Mèxic, Estats Units i diversos llocs d'Europa. Aquesta experiència m'ha ensenyat a adaptar-me a diferents cultures i maneres d'entendre el servei. Però si hi ha alguna cosa que es repeteix arreu del món, és essencial: que la persona que tens al davant se senti acurada, escoltada i valorada. Sempre he cregut que la diferència està en els petits detalls i anar un pas més enllà per crear experiències úniques. Perquè cada persona és única, i així també ha de ser latenció que rep.
Estudis
-
Formació
Grau, Màrqueting i Investigació de Mercats
Universitat Oberta de Catalunya UOCGrau Superior Màrqueting i Gestió Comercial
Institut Obert de Catalunya IOC