Programa Intensiu Condicions de Compra
CONDICIONS DE VENDA WEB I POLÍTICA DE CANCEL·LACIONS
Totes les contractacions, cancel·lacions, devolucions i modificacions dels serveis en aquesta pàgina, http://mpunti.es seran regits segons les condicions de contractació exposades a continuació
CONDICIONS DE CONTRACTACIÓ
Aquest document contractual regirà la contractació de serveis a través del lloc web http://mpunti.es, propietat de VITALIS SALUT I BENESTAR S L sota la marca comercial de M.PUNTI
L'acceptació d'aquest document comporta que el CLIENT:
- Ha llegit, entén i comprèn allò que s'ha exposat aquí.
- És una persona amb capacitat suficient per contractar.
- Assumeix totes les obligacions aquí disposades.
Aquestes condicions tindran un període de validesa indefinit i seran aplicables a totes les contractacions realitzades a través del lloc web de mpunti.
El contingut d'aquests termes i condicions de contractació, així com qualsevol informació continguda en aquest lloc web, està subjecte a canvis i actualitzacions sense avís previ. Aquestes modificacions entren en vigor tan bon punt l'actualització dels termes i condicions es publica al lloc web. El client estarà sotmès als termes i condicions vigents, en el moment en què es registri/realitzi compres des del lloc web.
IDENTITAT DE LES PARTS CONTRACTANTS
D'una banda, el proveïdor dels béns o serveis contractats pel Client és VITALIS SALUD Y BIENESTAR SL amb domicili social C/Paris 62, Barcelona (08029) i Correu electrònic info@mpunti.es
I d'altra banda, el Client, registrat al lloc web mitjançant el seu nom i correu electrònic sobre els quals té responsabilitat plena d'ús i custòdia, i és responsable de la veracitat de les dades personals facilitades a VITALIS SALUD Y BENESTAR SL.
OBJECTE DEL CONTRACTE
Aquest contracte té per objecte regular la relació contractual de compravenda nascuda entre VITALIS SALUD Y BIENESTAR SL i el Client en el moment en què aquest accepta la casella corresponent durant el procés de contractació en línia.
La relació contractual de compravenda comporta el lliurament d'un servei concret a canvi d'un preu determinat i públicament exposat a través del lloc web.
Definicions:
En el marc dels presents termes i condicions, així com al lloc web PT VITALIS SALUT I BENESTAR SL , les següents paraules estan definides com segueix:
Client/pacient: la part contractant amb VITALIS SALUT I BENESTAR SL. El client pot ser tant persona física, adult i major de 18 anys, com a persona jurídica.
Lloc Web: plataforma d'aprenentatge virtual disponible per al Client per VITALIS SALUD Y BENESTAR SL , en el marc dels presents termes i condicions. La URL dedicada a aquest lloc web és la següent: http://mpunti.es. Aquest lloc web és propietat de VITALIS SALUT I BENESTAR SL .
PROCEDIMENT DE CONTRACTACIÓ
El Client, per poder accedir als serveis que ofereix VITALIS SALUT I BENESTAR SL , haurà d'entrar a una plataforma virtual on haurà de proporcionar de manera lliure i voluntària les dades personals que se li requeriran, les quals es tractaran de conformitat amb el que disposen les normatives vigents en protecció de dades personals, detallades a l'Avís legal i la Política de privadesa d'aquest lloc web.
- CLÀUSULES GENERALS DE CONTRACTACIÓ
Llevat d'una estipulació particular per escrit, l'accés al servei suposarà l'acceptació per part del Client de totes aquestes condicions legals. Qualsevol condició que no sigui expressament acceptada per avançat i per escrit per VITALIS SALUD Y BIENESTAR SL roman inapel·lable independentment de quan o en quin particular moment es pogués haver arribat al coneixement o realitzat alguna significació comercial per a la part.
Tots els paràgrafs que componen el conjunt d'aquest contracte tenen rellevància fins i tot si no són aplicables, no és possible interpretar de forma selectiva o oposar-se a una clàusula sense suscitar una renúncia per VITALIS SALUD Y BENESTAR SL tenint en compte les clàusules condicionals que constitueixen l'acord esmentat a continuació (condicions nul·les i sense efecte).
- DRET DE DESISTIMENT
El Client té els mateixos drets i terminis per fer la devolució i/o reclamar els possibles vicis o defectes que presenti el servei, tant en línia com fora de línia.
Si el Client és una persona física i de conformitat amb la Regulació 6 de les Comunitats Europees (Protecció dels Consumidors Respecte als Contractes Celebrats per Mitjans de Comunicació a Distància) Regulació 2001, el client es beneficia d'un termini de 7 dies hàbils per cancel·lar el contracte realitzat per aquest mitjà a distància, sense donar-ne una raó, i incorrerà en cap càrrec o sanció. Sense perjudici d'aquesta disposició, el període de 14 dies començarà a passar el dia en què el Client ha realitzat la compra i l'acceptació d'aquests termes i condicions.
En aquest cas s'escriurà a info@mpunti.es proporcionant el número de compte i DNI per procedir al reemborsament.
El desistiment està sotmès a una sèrie d'excepcions, contemplades a la Llei. Un cop la primera consulta en línia hagi estat completada pel terapeuta i el Client, el consumidor reconeix que és conscient que haurà perdut el dret al reemborsament de tot el pla.
El consumidor accepta que la primera consulta es farà entre el primer dia de pagament i les dues setmanes posteriors.
El consumidor accepta que el terapeuta es compromet a contestar els correus enviats en un termini de 24 a 48 hores laborables.
El terapeuta tindrà un termini de 7 dies laborables per enviar el pla terapèutic des de la darrera visita inicial.
A partir de la primera visita es disposarà de 90 dies per poder contactar via correu electrònic en cas de comprar el Programa Intensiu de 3 mesos i 180 dies en cas de comprar el Programa Intensiu de 6 mesos. Totes les consultes seran realitzades en aquest termini.
En cas que el pacient no respongui als correus i/o missatges enviats per agendar les cites en el termini de 7 dies i s'ha acabat el termini de l'assessoria (3 o 6 mesos segons el pla contractat) es donarà per finalitzada l'assessoria i no es podran recuperar les sessions ni es farà el reemborsament.
En cas que lequip MPUNTI no respongui als missatges enviats en un termini de 7 dies, lequip de MPUNTI es compromet a fer una devolució proporcional de les consultes no realitzades.
El pack inclourà:
- 2 correus setmanals que el pacient pot enviar a les terapeutes que es respondran en un termini màxim de 24 a 48 hores laborables.
-
Lliurament d'un informe nutricional per part de la Maria. S'inclourà menú i receptes fet per la nutricionista + tractament amb suplements si cal. Se sol·licitaran proves ajustades després de la consulta.
-
Lliurament d‟un informe mèdic per part d‟una doctora de l‟equip. S'inclourà medicació si cal.
Plans de 3 mesos
- 3 consultes nutricionals-PNIE amb Maria Puntí de 30'-60'
- 3 consultes nutricionals-PNIE amb una nutricionista/dietista -PNIE de l'equip MPUNTI de 30'-60'
- 1 consulta inicial amb la doctora i el PNIE de l'equip de 60 minuts
Plans de 6 mesos
- 6 consultes nutricionals-PNIE amb Maria Puntí de 30'-60'
- 6 consultes nutricionals-PNIE amb una nutricionista/dietista -PNIE de l'equip MPUNTI de 30'-60'
- 1 consulta inicial amb la doctora i el PNIE de l'equip de 60 minuts
La cancel·lació o ajornament d'una cita ja reservada s'ha de fer mínim abans de les 48 hores LABORABLES prèvies a la sessió, per poder reorganitzar l'agenda amb el marge de temps suficient sense que ocasioni un perjudici ni al temps del terapeuta ni de la resta de pacients, per la qual cosa les cites que no es cancel·lin amb aquest marge de temps implicaran el cost.
- RECLAMACIONS
Qualsevol reclamació que el Client consideri oportuna serà atesa el més aviat possible, i es podrà realitzar en les següents adreces de contacte:
Mail: info@mpunti.es
Telèfon: +34 722 530271 (WhatsApp)
En cas de reclamació o disputa de qualsevol naturalesa, VITALIS SALUD Y BIENESTAR SL i el Client es comprometen a intentar resoldre la queixa o conflicte amigablement. Resolució de litigis en línia (Online Dispute Resolution)
Conformi a l'art. 14.1 del Reglament (UE) 524/2013, la Comissió Europea facilita una plataforma d'accés gratuït per a la resolució de conflictes en línia entre el Client/Pacient i VITALIS SALUT I BENESTAR SL , sense necessitat de recórrer als tribunals de justícia, mitjançant la intervenció d'un tercer, anomenat Organisme de resolució de litigis, que actua d'intermediari entre tots dos. Aquest organisme és neutral i dialogarà amb les dues parts per assolir un acord, podent finalment suggerir i/o imposar una solució al conflicte. Enllaç a la plataforma ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- FORÇA MAJOR
VITALIS SALUT I BENESTAR SL no serà responsable per qualsevol incompliment a causa de circumstàncies imprevistes o per causes fora del control de VITALIS SALUT I BENESTAR SL , incloent, però no limitat als casos de força major, disturbis, embargaments, actes d'autoritats civils o militars, incendis, inundacions, tancaments, accidents, combustible, energia, mà dobra o materials. En cas de demora, VITALIS SALUD Y BENESTAR SL pot ser excusada de les prestacions, en la mesura que es retard o impedeixi per aquestes causes, i durant tot el període de temps en qüestió.
- COMPETÈNCIA
El Client no podrà cedir, transferir o transmetre els drets, les responsabilitats i les obligacions contractats en la venda. Si alguna estipulació d'aquestes condicions fos considerada nul·la o de compliment impossible, la validesa, legalitat i compliment de la resta no es veuran afectats de cap manera, ni patiran modificació de cap manera.
El Client declara haver llegit, conèixer i acceptar aquestes Condicions Generals en tota la seva extensió.
- OBLIGACIONS DE LES PARTS
OBLIGACIONS I RESPONSABILITAT DE VITALIS SALUT I BENESTAR SL
7.1 Continuïtat i consistència del servei
VITALIS SALUD Y BIENESTAR SL accepta expressament proporcionar tots els seus recursos en el lliurament, disponibilitat i en la prestació de serveis en general i en aquest document, es compromet a complir amb la seva obligació com a proveïdor de serveis en la mesura de les seves possibilitats.
VITALIS SALUD Y BENESTAR SL es compromet a actuar amb la major diligència i atenció com sigui possible i procedir per subministrar un servei de qualitat de conformitat amb les pràctiques generalment reconegudes: excepte en l'hipotètic cas que se suspengui el servei, en virtut d'instruccions especials exigides.
En conseqüència, VITALIS SALUD Y BIENESTAR SL estarà contractualment obligada a oferir l'accés (24/24) i setmanalment (7/7), i condicionada a ser capaç de garantir els seus serveis ateses les condicions de subministrament (següent rendiment de la xarxa).
VITALIS SALUD Y BIENESTAR SL es reserva el dret a interrompre el servei a través del seu servidor, per tal de dur a terme el manteniment essencial, per millorar el rendiment de la xarxa, o per qualsevol altra raó operacional en relació amb el manteniment.
VITALIS SALUD Y BENESTAR SL sense afectar qualsevol dels seus drets i responsabilitats, promet informar el Client, dins d'un espai de temps raonable, de la data en què es proposa dur a terme el manteniment, per tal que el Client pugui fer altres arranjaments.
El Client reconeix que l'ASSESSORIA pot no estar disponible en cas que aquest no pugui o sigui incapaç d'accedir a Internet oa aquest lloc web. no serà responsable per la incapacitat del client per accedir a la formació, sota aquestes circumstàncies.
En particular, és el Client qui ha de mantenir la pròpia protecció contra virus, així com la versió del seu navegador.
De la mateixa manera, VITALIS SALUD Y BENESTAR SL s'eximeix de qualsevol responsabilitat per l'accés no autoritzat als sistemes informàtics, o pel saqueig de qualsevol dada com a resultat d'aquesta. Tot i això, VITALIS SALUD Y BENESTAR SL aplica els mitjans apropiats per prevenir les intrusions il·legals. VITALIS SALUD Y BENESTAR SL no serà en cap cas responsable dels danys i perjudicis relacionats amb ell, tals com pèrdua d'explotació, pèrdua de benefici, pèrdua de valor, danys o despeses.
7.2. Qualitat del Servei
VITALIS SALUD Y BENESTAR SL es compromet a exercir amb la deguda diligència i cura la seva oferta, subministrant un servei de qualitat, de conformitat amb les pràctiques normals de l'àmbit, subjectes a la interrupció dels serveis sol·licitats explícitament a petició de les autoritats administratives.
Si l'ASSESSORIA establerta pel Client, és suspesa arran d'una decisió d'una autoritat competent, VITALIS SALUD Y BENESTAR SL reemborsarà el Client o us oferirà un crèdit vàlid per un any, igual a l'import d'aquesta oferta formativa.
Les parts acorden que VITALIS SALUT I BENESTAR SL té el dret de modificar els serveis sense avís previ.
7.3. Serveis postvenda
VITALIS SALUD Y BENESTAR SL es compromet a proporcionar al Client l'ajuda necessària pel que fa a l'ASSESSORIA adquirida en línia.
OBLIGACIONS I RESPONSABILITAT DEL CLIENT
7.4. Introducció
El Client accepta expressament haver verificat la compatibilitat entre la seva demanda i l'oferta de serveis i reconeix plenament la recepció de tota la informació i l'assessorament necessaris des de VITALIS SALUD Y BENESTAR SL , perquè aquest acord pugui entrar en vigor amb el coneixement i la certesa vinculant.
El Client garanteix actuar dins de la seva responsabilitat exclusiva si, a conseqüència de l'accés al servei, aquest no es duu a terme d'acord amb el que es pot considerar actes raonables d'ús realitzats pel client, que estigui en disposició del seu accés i contrasenya i que no respecti la guia general i instruccions per al correcte ús, inicialment subministrat per VITALIS SALUD Y BENESTAR SL.
El Client, si es compleixen les condicions, haurà d'informar VITALIS SALUT I BENESTAR SL sobre aquests termes i serà responsable pel que fa a aquesta matèria.
Les parts pertinents al contracte també reconeixen que VITALIS SALUD Y BENESTAR SL és capaç de modificar amb total transparència la prestació del servei sense necessitat de fer cap tràmit de comunicació prèvia, que no sigui per informar al Client que el nivell de prestació de serveis ja subministrats, serà ajustat.
El Client reconeix estar informat de les disposicions dels reglaments relatius a la seguretat (protecció o seguretat física) i la seguretat operacional. El Client serà l'únic responsable de les conseqüències de l'incompliment d'aquestes normes i d'aquests Termes.
7.5. DESENVOLUPAMENT DE L'ASSESSORIA NUTRICIONAL I INTEGRATIVA
El Client es compromet a comprovar prèviament que té les condicions necessàries per assistir a l'ASSESSORIA NUTRICIONAL INTREGRATIVA. L'accés a la plataforma es fa directament des d'un ordinador connectat a Internet. VITALIS SALUD Y BENESTAR SL no es fa responsable en cas d'absència o deficiència de la connexió esmentada.
7.6. RESPONSABILITAT DEL CLIENT CAP AL BENEFICIARI.
El Client, en crear un perfil de Client al lloc web, es compromet expressament a pagar qualsevol registre iniciat pel Client designat.
- DISPOSICIONS FINANCERES
8.1. Preus i facturació
VITALIS SALUD Y BENESTAR SL es compromet a exhibir els preus de l'ASSESSORIA de la manera més transparent. Els preus aplicables són els que es mostren al lloc web en el moment de l'ordre o comanda. Els preus s'expressen en euros i inclouen impostos. Poden ser modificats en qualsevol moment sense avís previ. Totes les comandes es fan en euros i es paguen en euros. El client és l'únic responsable del pagament de les factures adreçades a aquest. La totalitat de l'ASSESSORIA es paga a l'inici del servei adquirit i per endavant.
8.2. Forma de pagament
VITALIS SALUT I BENESTAR SL possibilita les formes següents per efectuar el pagament d'una comanda:
Targeta de crèdit o dèbit: no s'aplicaran descomptes ni càrrecs.
El Client garanteix a VITALIS SALUT I BENESTAR SL que té tots els drets per utilitzar aquesta forma de pagament en validar la comanda. El client reconeix que en omplir els camps apropiats, proporciona la informació del pagament amb la seva total acceptació per fer aquest pagament a VITALIS SALUD Y BENESTAR SL, per tota la quantitat deguda.
Les diverses etapes del procés de pagament estan totalment encriptades i protegides. La informació relacionada amb la comanda i el número de targeta no circula sense xifrar a Internet. El número de targeta no s'imprimeix als documents, factures, rebuts de targetes de crèdit o altres comprovants. A més, VITALIS SALUT I BENESTAR SL mai no accedeix a la informació de pagament del Client. La passarel·la de pagament no guarda els números de targeta un cop l'operació de pagament s'ha transmès a VITALIS SALUD Y BENESTAR SL .
8.3. Procés de comandes i validació
La sol·licitud només es pot fer en línia a través del lloc web. La sol·licitud a l'ASSESSORIA per part del client constitueix un acte d'acceptació irrevocable de les presents condicions i només pot ser impugnada en casos limitats previstos en aquest contracte de conformitat. En conseqüència, VITALIS SALUT I BENESTAR SL en cap cas no pot ser considerada responsable de la no execució o mala execució dels serveis contractats, a causa de l'entrada de les dades del client particular.
8.4. Acusament de rebut
El rebut/comprovant s'envia al client tan aviat com es processa la comanda. És una prova legalment vinculant de la comanda quan es combina amb la factura original.
8.5. Prova
En cas de controvèrsies relatives a la naturalesa dels serveis de VITALIS SALUT I BENESTAR SL oa l'ús del Client del lloc web, la informació guardada al dispositiu de pagament electrònic i en el marc de la recol·lecció automàtica d'informació per VITALIS SALUT I BENESTAR SL , podria utilitzar-se com a evidència entre ambdues parts.
8.6. Condicions per a la modalitat control/seguiment de les assessories:
El temps entre la primera assessoria i el control no ha de ser superior a 30 dies. En el cas dels controls i paquets de controls, cal revisar els termes i les condicions de cadascun.
El temps màxim entre controls tampoc no ha d'excedir els 6 mesos.
Un cop transcorregut aquest temps (> 6 mesos), caldrà fer l'assessoria inicial novament, ja que no seria un seguiment allò que s'avaluaria sinó començar de zero amb un pla d'alimentació ajustat.
- PUBLICITAT
VITALIS SALUD Y BENESTAR SL podria, sota certes circumstàncies, utilitzar per a publicitat, documentació comercial impresa resultant de publicacions especialitzades o fires comercials. VITALIS SALUD Y BENESTAR SL podria utilitzar el nom del Client i/o la seva opinió, per a fins publicitaris, però això només es podria validar amb l'autorització expressa del client.
- PROPIETAT INTEL·LECTUAL
No es permet al Client de cap manera, transferir, canviar i intercanviar els drets de llicència i les obligacions que incideixen en aquest contracte, llevat que la forma i el contingut pugui ser alterat sota la condició que els canvis siguin preacordats i per escrit des de VITALIS SALUT I BENESTAR SL No obstant això, s'exclou expressament en el present contracte - o termes i condicions BENESTAR SL cap al Client.
- SUSPENSIÓ O RESCISSIÓ DEL CONTRACTE
VITALIS SALUD Y BENESTAR SL podrà sense avís previ suspendre o acabar l'accés dels Clients als seus serveis i l'ASSESSORIA NUTRICIONAL I INTEGRATIVA en la seva totalitat o en part, per qualsevol raó vàlida, incloent-hi, sense limitacions, quan:
El Client no compleixi o segueixi qualsevol de les obligacions que estableix aquest document o qualsevol disposició legal, llicència, reglament, directiva, codi de pràctiques o polítiques d'ús aplicables.
- LLEI APLICABLE I JURISDICCIÓ
Aquestes condicions es regiran o interpretaran d'acord amb la legislació espanyola en allò que no estigui expressament establert.